|
|
|
 |
Karbantartás és szerelési útmutatók |
 |
|
|
 |
Nos
itt karbantartási táblázatokat találsz no meg service és users manualokat, azaz
szerelési és használati útmutatókat. Ezeket nem nagyon lehet megtalálni sehol,
de nekem sikerült összeszedni őket :)
Öregedő alkatrészek cseréje (SV 650S)
Mivel nekem is SV 650s-em van, ezért itt vezetek egy kis rovatot, hogy mikor mit
cseréltem le a motoron. Természetesen a kötelező szervizeket kivéve.
Hozzáteszem, hogy én túrázásra használom a gépezetet általában, és az
utolsó pillanatban szoktam cserélni a dolgokat.
Kilométer |
Alkatrész |
Adatok |
Ár |
Beszerzés |
20000 |
Hátsó gumi |
Pirelli MTR02 |
35.000 Ft szereléssel |
Pásztóy gumi |
24000 |
Hátsó fékbetét |
Nissin |
7.000 Ft |
Amargo |
25000 |
Láncszett |
DID |
30.000 Ft szereléssel |
Németország |
25000 |
Első fékbetétek |
Saito |
12.000 Ft/2 pár |
Németország |
25000 |
Első gumi |
Pirelli MTR01 |
20.000 Ft szereléssel |
Pásztóy gumi |
30000 |
Hátsó gumi |
Dunlop D220 |
7.000 Ft használtan |
Haver |
36000 |
Hátsó gumi |
Continental RoadAttack |
25.000 Ft |
Haver |
41000 |
Hátsó fékbetét |
Ferodo |
6.000 Ft |
Kelomotor |
44000 |
Első gumi |
Continental RoadAttack |
20.000 Ft |
Haver |
50000 |
Láncszett |
Iris X-ring |
33.000 Ft szereléssel |
Haver |
54000 |
Első fékbetét |
Ferodo Platinum |
12.000 Ft |
Klikk ide :) |
56000 |
Hátsó gumi |
Continental RoadAttack |
32.000 Ft |
KékHold |
56000 |
Kuplungkosár |
Gyári |
34.000 Ft |
Black Motorsport |
56000 |
Kuplunglamella |
NewFren |
11.000 Ft |
KékHold |
61000 |
Láncszett |
DID 525VM X-ring |
27.000Ft |
Klikk ide :) |
65000 |
Hátsó fékbetét |
Ferodo Sinter |
5.000Ft |
Klikk ide :) |
71000 |
Első gumi |
Continenal RoadAttack |
5.000Ft |
Havertól használt |
75500 |
Első+hátsó gumi |
Michelin PR. 2 |
70.000Ft |
KékHold |
76000 |
Első fékbetét |
Brembo SA |
14.000Ft |
Klikk ide :) |
81500 |
Hátsó fékbetét |
Bendix MA |
6.000Ft |
Klikk ide :) |
81500 |
Láncszett |
DID 525VM X-ring |
27.000Ft |
Klikk ide :) |
81500 |
Hátsó féktrácsa |
JT |
20.000Ft |
Klikk ide :) |
81500 |
Kormánycsapágyak |
- |
- |
- |
94000 |
Hátsó gumi |
Használt M3 |
- |
Havertól |
99000 |
Hátsó gumi |
Használt Diablo |
8000Ft |
Havertól |
101000 |
Első fékbetét |
Brembo SA |
14.000Ft |
Klikk ide :) |
101000 |
Első féktárcsák |
Gyári 90% |
35.000Ft |
Havertól |
102000 |
Hátsó kerékcsapágyak |
- |
- |
Csapágybolt |
102000 |
Első gumi |
Használt SportAttack |
6.000Ft |
Havertól |
Kötelező szervizek
Kilométer |
1e |
6e |
12e |
18e |
24e |
30e |
36e |
42e |
48e |
54e |
60e |
Olajcsere és olajszűrőcsere |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
Gyertyacsere |
|
|
X |
|
X |
|
X |
|
X |
|
X |
Légszűrőcsere |
|
|
|
X |
|
|
X |
|
|
X |
|
Csavarok ellenőrzése és meghúzása |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
Szelephézag |
|
|
|
|
X |
|
|
|
X |
|
|
Fojtószelep szinkronizálás |
|
|
X |
|
X |
|
X |
|
X |
|
X |
Átlag munkaórák |
1 |
1 |
1,5 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
Tartósteszt
A nem használatból egyenesen következő dolgok cseréjét ide írom, tehát
tulajdonképpen, hogy milyen gondjaim voltak a mocival.
20.000km: egy szenzor cseréje, mert ugrált az alapjárat, hidegen lefulladt. Még
garanciális volt.
47.000km: kuplungcsiga cseréje. 8500Ft.
Nem kilométerhez kötött ellenőrzések
Gyakori ellenőrzés:
Guminyomás, lánckenés, alapjárat, gáz- és kuplungkar holtjáték, olajszint.
Időközi ellenőrzés:
Fékbetétek kopottsága, gumik állapota, lánc és lánckerekek kopottsága,
láncfeszesség, hűtőfolyadék szint, hűtőrendszer csövei, kormány, villák és központi rugóstag.
Időintervallumhoz kötött cserék:
Hűtőfolyadék: 2 évente
Fékfolyadék: 2 évente
Villaolaj csere: 2 évente
Fékvezetékek: 4 évente
Üzemanyagvezetékek: 4 évente
Nyomatéktáblázat
Első fékcsavarok: 39Nm
Hátsó fékcsavar: 27Nm
Fékvezeték csatlakozók: 23Nm
Féktárcsák: 23Nm
Hátsó kerékagy: 100Nm
Olaj leeresztő: 21Nm
További értékek: Szervizkönyv, 2. fejezet, 32. oldal (SV 650S 2003)
Gyári akkumulátorok
SV 650/650S 2002-ig: YT12A-BS, 150x87x105, 9,5Ah, indítóáram: 175.
SV 650/650S 2003-tól: YTX12-BS, 150x87x130, 10Ah, indítóáram: 180.
SV 1000/1000S: YTX14-BS, 150x87x145, 12Ah, indítóáram: 200.
Átváltó
Írd be az átváltani való adatot és nyomj entert.
|
|
 |
 |
|
|
|
 |
|
|
 |